За нас е изключително важно когато предлагаме решение на наши клиенти да можем да гарантираме наличност на резервни части и възможност за надграждане на софтуер в рамките на един разумен период от време, в което те няма да бъдат спрени от производство. 

В случай, че вашата система и извънгаранционна, ние можем да предложим пакети за разширена гаранция съобразени с вашите нужди и изисквания. Ние разполагаме със собствен кол център, наличен за нашите клиенти със сключени договори за извънгаранционна поддръжка 24 часа на ден, 7 дни в седмицата, 365 дни годишно. 

Сигнали за повреди могат да се подават на:

  • директна ни линия за връзка с центъра за поддръжка: 0700 70 778
  • нашата онлайн тикетинг система

Ние предлагаме: 

  • Първо ниво поддръжка;
  • Второ ниво поддръжка;
  • Трето ниво поддръжка;
  • Дистанционна поддръжка & конфигурация;
  • Посещения на място;
  • Управление на резервни части;
  • Мониторинг и управление на събития; 
  • Управление на база данни;
  • Анализи и отчети;
  • Оптимизация на производителността;
  • Надграждане;