Поддържане & Поддръжка

  • Гаранционна поддръжка

    Ние извършваме поддръжка на всички системи и решения, които предлагаме за определен гаранционен срок. Ние разполагаме със собствен кол център, наличен за нашите клиенти със сключени договори 24 часа на ден, 7 днив седмицата, 365 дни годишно.  Сигнали за повреди могат да се подават ...

  • Извънгаранционна поддръжка

    За нас е изключително важно когато предлагаме решение на наши клиенти да можем да гарантираме наличност на резервни части и възможност за надграждане на софтуер в рамките на един разумен период от време, в което те няма да бъдат спрени от производство.  В случай, че вашата система и ...

  • Профилактика

    Профилактиката е от съществено значение за удължаване на живота на вашето оборудване и подпомага за оптимизиране на работните процеси. Основната цел на профилактиката е да се въведат практики и процеси с цел да се подобри работата на инсталираното оборудване без това да влияе на ...

  • Поддръжка

    За да идентифицираме, изолираме и отстраняваме проблеми свързани с повреди на оборудване, машини, софтуер и други, ние предлагаме на нашите клиенти дейности по поддръжка с цел да осигурим навременно възстановяване на пълната функционалност на всяка една система.  Ние разполагаме със ...